Ook een LABRADOR in uw organisatie?

Wilt u weten of uw klanten zich gehoord, begrepen en geholpen voelen door uw medewerkers? Wilt u uw medewerkers helpen bij een blijvende verandering in houding en gedrag richting klanten? Of bent u gewoon nieuwsgierig naar de Labrador methode?

 

Bel mij dan voor een vrijblijvende kennismaking en ik vertel u graag over de mogelijkheden. Bijvoorbeeld over de mogelijkheid om een Quick Scan te laten doen en zo snel een onafhankelijk inzicht te hebben in het empatisch vermogen van uw medewerkers richting uw klanten.
 


Contact:

Nancy van Beest
06-24505899

mailen kan natuurlijk ook:
nancy@labradorklantbeleving.nl

 

 

Organisaties waar Labrador is ingezet

Zie voor meer informatie ook mijn linkedin profiel

 

LABRADOR is geintroduceerd op 22 Service Desks teams binnen ABN AMRO op locaties in Amsterdam, Rotterdam, Breda, Nijmegen. LABRADOR heeft ook de gehele Quality Monitoring van alle Service Desks gedaan gedurende 5 jaar. Zie voor alle werkzaamheden ook mijn profiel op LinkedIn Voor meer informatie over LABRADOR bij ABN AMRO en bekijk het  video interview met Nancy over haar werk met LABRADOR bij ABN AMRO. Persoonlijke referenties zijn op aanvraag beschikbaar.

LABRADOR heeft een Quick Scan gedaan van de organisatie en alle klantcontact medewerkers van de verschillende afdelingen (zoals autoverzekeringen en leven) getraind.
 
 

Mees Pierson Private Banking

SnelStart

VGZ

Hogeschool Utrecht

 

 
labrador_menu